Press room

Media coverage

Unfortunately, there is currently no media coverage available in English. The following are selected articles in Czech.

Word of Mouth se jako marketingový nástroj pro šíření reklamy často snaží zapojit stratégové do svých kampaní. Jeho uplatnění lze ovšem nalézt i v tak odlišném oboru, jako je nábor zaměstnanců.

Deckard & Penfield, 24.10.2008

Rozhovor - Jiří Manda Joblink.cz

Tentokrát jsme se nám podařilo najít nový projekt, který se snaží rozhýbat stojaté vody českého e-recruitmentu. Přinášíme rozhovor s člověkem, který do Čech přinesl novou metodu při hledání zaměstnanců, panem Jiřím Mandou ze serveru Joblink.cz.

Lidové Noviny, 5.12.2007

Zájemci o práci trhli na webu rekord

Některé firmy motivují své zaměstnance finanční odměnou za doporučení na známé. Ve světě personalistiky se pro tento způsob ujal název ERP z anglického Employee Referral Program.

V České republice je v tomto roce rekordně nízká nezaměstnanost. Nastává doba, kdy je velmi obtížné obsadit vhodnými kandidáty pracovní místo téměř ve všech oborech. Některé frmy tak začínají motivovat své zaměstnance a agentury nemalými penězi, za doporučení potencionálního zaměstnance. Vydělat můžete i vy.

Ekonom magazine, 18.10.2007

Hledání lidí jinak

Nová služba zvyšuje šanci firem najít vhodného kandidáta na zaměstnání levněji než u agentur.

Společnost JobLink, s.r.o., spustila do pilotního provozu novou internetovou službu určenou pro vyhledávání kandidátů na otevřené pracovní pozice. Systém je určen jak pro všechny společnosti hledající zaměstnance, tak pro personální agentury.

eMag.cz - Electronic IT magazine, 11.10.2007

Co chybí na českém internetovém trhu práce ?

"Hledám práci" je velmi používaným odkazem na inzertních portálech, které zprostředkovávají nabídky práce. Vyhledávat můžete aktivně i pasivně. Aktivní vyhledávání je samozřejmě efektivnější.